Ograniczenie bezpośredniej obsługi Klienta

Zdjęcie ilustracyjne Ograniczenie bezpośredniej obsługi Klienta

Szanowni Klienci, Szanując zdrowie Państwa i pracowników zdecydowaliśmy się ponownie od dzisiaj, tj. od 02.11.2020 ograniczyć bezpośrednią obsługę we wszystkie punktach Spółki. Oczywiście, w ramach naszych możliwości kadrowych będziemy przyjmować zgłoszenia i realizować wszystkie zadania skierowane drogą elektroniczną oraz telefoniczną.

Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu spotkania z właściwym działem.
Przypominamy:
nr :
32/4553037 - siedziba spółki:
wew. 25 - Dział Wspólnot Mieszkaniowych;
wew. 26, 28 - Dział czynsze (dodatki mieszkaniowe);
wew. 30,31,32 - Dział Techniczny;
wew. 37 - media;
wew. 39,40 - Dział Windykacji (upomnienia, wypowiedzenia, zaległości)
32/4553683 - Administracja nr 1 ul. Tysiąclecia 1,
32/4944014 - Administracja nr 2 ul. ks. kard. Wilhelma Kubsza 15
324562369 - Administracja nr 3 - Jedłownik Osiedle
693959563 - SPP i Parkingi
693 95 95 69 - pogotowie awaryjne czynne poza godzinami funkcjonowania spółki
E-mail: sekretariat@domaro.com.pl ; kancelaria@domaro.com.pl
Informujemy, że kasa na ADM1 pozostaje czynna
w poniedziałki i czwartki od godz. 8.00 do 13.00. Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.
Oczywiście wszelkie pytania jak zawsze można również kierować za pośrednictwem messangera.
Należności czynszowe oraz wszelkie inne opłaty proszę realizować przelewem na wskazane w dokumentach konto.
Za utrudnienia bardzo przepraszamy i życzymy dużo zdrowi