Przywracamy bezpośrednią obsługę Klienta!

30 kwietnia 2020

Wsłuchując się w Państwa oczekiwania oraz analizując Państwa zgłoszenia zdecydowaliśmy się przywrócić w spółce bezpośrednią obsługę Klienta.

Oznacza to, że z dniem 4 maja, tj. od poniedziałku, wszystkie punkty obsługi Klienta zostaną otwarte.
Jednak w trosce o Państwa bezpieczeństwo, a także w celu zapewnienia ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa wprowadzamy szczególne środki ostrożności oraz ograniczenia. Prosimy o zapoznanie się z nimi:

 

  1. Obsługa klientów tylko na stanowiskach wyposażonych w dodatkowe przesłony ochronne (dotychczasowe punkty kasowe).
  2.  Możliwość dokonywania wpłat tylko w punkcie obsługi klienta ADM1 przy ul. Tysiąclecia 1 w poniedziałki i w czwartki od godz. 8.00 do godz. 13.00.

Mimo otwarcia wszystkich punktów nadal zwracamy się jednak do Państwa z prośbą, aby w miarę możliwości, wszelkie kierowane do nas sprawy zgłaszać:
- drogą elektroniczną na adres : sekretariat@domaro.com.pl
- telefonicznie pod numer:
32/4553037 – Siedziba ul. dr Lucjana Mendego 2
32/4553683 – ADM1 – Tysiąclecia 1
32/4944014 – ADM2 – ul. ks. kard. Wilhelma Kubsza 15
32/4562369 - ADM3 – ul. Górnicza 32