Administracje
...Domaro sp z o.o.
Do zakresu zadań Administracji szczególności należy:
- Utrzymywanie porządku i czystości w administrowanych oraz własnych zasobach.
- Eksploatacja urządzeń zgodnie z instrukcją.
- Przeprowadzanie remontów urządzeń, opracowywanie instrukcji przeglądów, remontów maszyn i urządzeń.
- Prowadzenie ewidencji wolnych lokali mieszkalnych, użytkowych i socjalnych.
- Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie lokali najemcom
- Wykonywanie remontów bieżących i kapitalnych oraz nadzór nad ich wykonaniem, w tym usuwanie awarii.
- Przestrzeganie terminów kontroli poszczególnych instalacji w budynkach z przeprowadzeniem przeglądów.
- Sporządzanie umów najmu i aneksów na lokale mieszkalne, socjalne
- Naliczanie i rozliczanie kaucji mieszkaniowych.
- Dokonywanie odczytów liczników i podliczników energii elektrycznej i ich rozliczanie.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników fizycznych.
- Organizacja pracy grup pracowniczych: rzemieślników, sprzątaczek i robotników.
- Kontrola pracy urządzeń.
- Prowadzenie magazynu oraz zakupu materiałów.
- Rozliczenie robót.
- Przyjmowanie wpłat czynszowych i innych
- Wystawianie faktur.
- Inne zadania zgodne z kwalifikacjami pracowników działu zlecone przez przełożonych.
Administracja nr 1
Kontakt: 32/455-36-83
ul. Tysiąclecia 1A
Administracja nr 2
Kontakt: 32/494-40-14, 32/440-71-14
ul. W. Kubsza 15
Grupa Remontowa 32/455 25 40